روستای مزرج

مجید مسرور مزرجی

روستای مزرج

مجید مسرور مزرجی

روستای مزرج

بیاد شادروان براتعلی مسرور مزرجی و برادر گرامیشان شادروان رحمان سرور مزرجی
شادی روحشان صلوات

یک مسئول دولتی ایران: ۴۰۰ آدم دو وجبی در ایران زندگی می‌کنند

فرهنگ عامه دنیا پر است از افسانه‌های موجوداتی که به لحاظ شکلی متفاوت از انسان‌ها بوده‌اند و در زبان عامیانه به «آدم کوچولوها» شناخته می‌شدند. 


داستان معروف سرزمین لی‌لی‌پوت که بیشتر به عنوان افسانه و داستان شناخته می‌شد، روایت ترس آدم کوچولوهایی را نشان می‌داد که به دلیل احساس خطر با افراد به ظاهرعادی چون گالیور، به دفاع از خود برخاستند. شاید آن روز ما این داستان را جز افسانه تعریف نکردیم، اما امروز واقعیت و اسناد موجود نشان می‌دهد با اندک اختلافی، ‌چنین روایتگری‌هایی چندان هم دور از واقعیت نخواهد بود. بعد از شنیدن شایعاتی چون رؤیت موجودات 30 تا 60 سانتی در شهرهایی چون ایلام و سوادکوه مازندران و کشف سرزمین‌هایی چون ماخونیک با ظاهری کاملاً متفاوت به عنوان سندی زنده از حیات لی‌لی‌پوتی‌ها اکنون نیز به گفته رئیس بنیاد بیماری‌های نادر ایران، افراد زیر 60 سانتی متر به حدود 400 نفر در کشور رسیده‌اند.


چند سال پیش بود که در بین مردم ایلام شایعه شد حین عملیات راه‌سازی در محور ایلام - حمیل به کرمانشاه و در منطقه‌ای به نام تنگه قیر دو آدم کوتوله پیدا کردند که یکی از آنها فرار کرده و دیگری اکنون نزد کارگران شرکت راه‌سازی این محور است. برخی هم می‌گفتند این آدم کوتوله‌ها دو نفر بودند که یکی از آنان حین فرار با پرتاب سنگ توسط چوپانی کشته می‌شود و دیگری موفق به فرار نشده و چوپان زنده آن را می‌گیرد. چندی بعد از آن هم کلیپی دست به دست چرخید که به ظاهر موجودی اندازه یک بند انگشت و دارای موهای بلند را نشان می‌داد.  البته بیان چنین شایعاتی در زمان احداث متروی تهران نیز بارها و بارها شنیده شد، چنانچه برخی می‌گفتند همواره در طول حفاری و گودبرداری‌های عمیق پایتخت، موجودات عجیب و کوتاهی مشاهده شده است که به محض رویت فرار کرده‌اند.  پس از جدی شدن بحث‌های اجتماعی در این زمینه و البته سکوت مسئولان در این‌باره، کارشناسان بحث‌های مطرح شده را غیرواقعی و تصاویر دستکاری شده با استفاده از فن فتو‌شاپ توصیف کردند. 

شهداد، شهر زیر‌زمینی کرمان معروف به شهر کوتوله‌ها


اگر چه وجود آدم کوتوله‌ها در حد یک افسانه یا شایعه باقی مانده بود، اما چند سال پیش در شرق استان کرمان در شهر شهداد، شهری تاریخی از زیر خاک بیرون آورده شده که به دلیل ساختار کوچه‌ها و خانه‌های آن و کوچک بودنشان به شهر کوتوله‌ها شهرت یافت.   شهری دارای قدمت 5 هزار ساله در حاشیه جنوبی کویر لوت که هم‌اکنون نیز قسمتی از این شهر کهن برای بازدید علاقه‌مندان در معرض دید عموم قرار گرفته شده است و اوج شگفتی این شهر در آن است که برای انسان‌هایی با قد کمتر از یک متر ساخته شده بود.  هر چند تا به حال کسی در این منطقه آدم کوتوله‌ها را به چشم خود ندیده و اطلاعات چندانی از ساکنان این شهر توسط باستان‌شناسان به دست نیامده است، اما وجود شهر کوتوله‌ها در شهداد وقایع و افسانه‌های مختلفی را در پی داشته است.  نکته قابل‌توجه در خصوص این شهر نوع معماری عجیب خانه‌ها و کوچه‌های آن می‌باشد. به طوری که دیوارها، سقف، تنور، طاقچه‌ها و تمام اجزای خانه‌های آن برای افرادی ساخته شده که از قامت بسیار کوتاهی برخوردار باشند، به همین دلیل شهر شهداد به شهر کوتوله‌ها شهرت یافته است. 


هر از چند گاهی هم با کشف اسکلت‌های بسیار کوچک شایعه کشف مومیایی یا اسکلت کوتوله‌های شهداد سر زبان‌ها می‌افتد که بلافاصله نیز از سوی مسئولان تکذیب می‌شود، مواردی هم که با عکس همراه است یا سکوت می‌کنند یا اینکه عکس‌ها به کودکان یا بیماری‌های خاص آن دوره نسبت داده می‌شود.  جالب اینجاست که به گفته یک  باستان‌شناس در شهر شهداد تمام نمادهای یک تمدن غنی وجود دارد از کشاورزی تا صنعت و ساخت و ساز و گورستان و ساخت وسایل زندگی. آنها معتقدند مردم به یکباره شهر را ترک کرده‌ و از شهداد رفته‌اند؛ دلیل این مسئله نا‌مشخص است، نکته جالب اینکه مردم برای بازگشت به شهر امید داشته‌اند زیرا در خانه‌ها را با خشت بسته‌اند و وسایل خانه و اجناس ارزشمند سرجای خود نگه داشته شده است. بدون شک آنها می‌خواستند که پس از مدتی باز گردند، اما این امر هیچ‌گاه روی نداده است. 

آدم کوتوله ها در سالهای اخیر در ایران پیدا شده اند, و البته اونجوری که همه تصور میکنند نیستد,


آنها به صورت گروهی و در حفره هایی در زیر زمین  زندگی میکنند, آنها مانند حیوانات هستند و فقط از لحاظ شکل به انسانهای نخستین میمانند.


آنها نه صحبت میکنند و نه دارای تمدن هستند....فقط بعضی وقتها جیغ میزنند.


گزارشات و مدارکی که در رابطه با وجود این موجودات عجیب مستدل باشد هنوز در دسترس نیست...


فقط مدارک موجود,, تعدادی فیلم(با موبایل) و عکس است.... البته طبق برخی از روایات این موجودات در  آخرزمان و هنگام ظهور پیدا میشوند و از نشانه های آخر الزمان توصیف شده اند....!


در عکسهای مربوط به اشیاء کشف شده در شهر سوخته نیز ,, یک مومیایی از آدم کوتوله وجود دارد....


طبق گزارشات مردمی و فیلمهای موجود, دو مدل از این نوع موجودات تا به حال یافت شده, که یک نمونه به طول حدوداُ 30 سانتیمتر , با پوست روشن(گندمی).....و نوع دیگر آن , سر تا پا از مو پوشیده شده و با پوست تیره, به طول حدوداُ 12 سانتیمتر.....


طبق گزارشات آنها بسیار چابک و با هوش هستند و به سرعت زمین را سوراخ کرده و نا پدید میشود,ضمن اینکه از حس بویایی بسیار قوی برخوردار هستند و ...


تا اکنون ای مو جودات بیشتر در اطراف خرم آباد(لرستان), ایلام وکردستان و ...مشاهده شده اند



پیرمرد روستایی می گفت : "اگر روزی شانس به شما رو کرد و با یکی از آنها برخورد کردید... به هر زحمتی که شده آنرا بگیرید... چون با پولش تا نسلها دیگر نیاز به کار کردن ندارید.


کشف آدم کوتوله در ایلام 


چند روز پیش در استان کرد نشین ایلام در شهرستان شیروان بخش شباب موجوداتی شبیه به انسان اما در قد و قامت یه بچه ی 2 ساله پیدا شدهه است که مردم انها را با نام ادم کوتوله صدا می زنن

ماجرا:برحسب اتفاق چند روز پیش یک چوبان هنگام عبور از یک تنگه با سر صدای جیغ مانند یک بچه به طرف چند درخت جلب توجه می شود و با دیدن انها و پارس کردن سگ های گله انها را به دام می اندازد

این موجودات با داشتم قدی حدود 30 تا 40 سانتی متر و پدنی پشمالو با موهای سیاه و پوستی تیره دیده شده اند.


یکی از پیرمردان ان روستا که حدود 110سال عمر داشته است گفته که در زمان ها گذشته ما خود به چشم خود از این موجودات دیده ایم به طوری که اغلب توسط گرگ ها یا سگ های روستا مورد حمله قرار میگرفته اند و ما پس از رویت انها با تفکر اینکه وجود اینها چیز مهمی نیست انها را کشته ایم(البته از فرط زخمی شدن داشتن زجر کش می شدن!)


کسی چه می داند به هر حال این دنیا پر است از موجودات و اتفاقات عجیب و غریب شاید این موجودات وجود داشته اند و اکنون نسلشان در حال انقراض می باشد.


  • مجید مسرورمزرجی

نظرات  (۳۱)

الان سال 1399 عه و کرونا داره دهنمونو میگاد بعد یسری دارن کسچرخ میزنن تو نت و دنبال آدم کوچولون کیرم دهن یک یکیتون

حالا یعنی  چی  ؟ پس  چون  این  بیماری  اپیدمی  شده  بشینیم و فقط تو  سر  خودمون بزنیم و  گریه کنیم .  نه  خنده ای  نه  تفریحی  نه  مطالعه ای  !!! 

در  ضمن  بی ادبانه  حرف  زدن هنر نیست  هر بچه ای  میتونه  فحش و ناسزا بده . ادب و احترام  خوب  چیزیه 

پس چیکار کنیم اطلاعاته دیگه تو خونه که هستیم میببنم حالا کرونا اووده ما چیکار کنیم کصشعری نکن دانشمند کیرم دهن ننت دهن مادرت مادر جنده کونی کصکش کیرم دهن همه خانوادتون منم میتونم فوش بدم کونت بسوزه کونی

  • مسعوداسلامپور
  • سلام.توکه فحش نوشتی فکرکن یکی ازخواننده ها ناموس خودت باشه

    چی بگم معلوم نیست دروغه  راسته اصلا.......... نمیدونم 

    گوه خوردین

    مرتیکه احمقی که اومدی فوحش نوشتی.  میشه بگی خودت اینجا چه غلطی میکردی؟؟؟ احتمالا منتظر واکسن هم هستی...متاسفم برات

     

    خودت چه گوهی میخوری دیوس

    گوه خور رو دیوس خودتی و هفت جدول آبادت 

    گوه خور رو دیوس خودتی و هفت جدو آبادت 

    اون حیوونی که فوش میده حتما خودش دهنش باکرونا گایده شده یامیشه انشاالله  هرچی شراین انگلها بیشترازجامعه کم بشه بهتره

    احیانا مسئول سایت کجا هستن که این پیام رو پاک نمیکنن و بعضی از افراد میان اینطوری حرف میزنن و یه نجوون مث من میخونه 

    سلام دوستان این واقعیت تو روستای ما مزرج همچین اتفاقی افتاده و پیداکردن بلافاصله توسط پلیس بردن

    سلام دوستان این واقعیت تو روستای ما مزرج همچین اتفاقی افتاده و پیداکردن بلافاصله توسط پلیس بردن

    سلام دوستان اونا که اطلاع ندارن بدونن اینها دارن هرکدومشون دو میلیون دلار البته سال ۹۷ معامله میشد و مشتریشم اغلب از شیخ نشین های حاشیه خلیج فارسه چون یک قطره از خون این موجود همون داروی جاودانگیه البته اینم هم باید بدونید اگه یکی ازشون پیدا کنید مال شما نیست و مال دولته و چه بسا جونتون رو از دست بدید اون ایلامی ها هم دیگه زنده نیستن که کلیپ جدیدی از این موجودات براتون بزارن با یه گلوله توسرت تو بیابون پیدات میکنن شایدم نکنن پس توصیه میکنم دنبالشو نگیرید اصلا وجود نداره همون که اقایون میگن

    داداش اینا جن هستن نه کوتوله 

    الان سال 1401 هنوزم درگیر کرونای کیری ایم کیرم تو هر چی ادم کوتولس

    سلام وجود داره پدر خودم ۲ تا دیده بود توی مناطق درگز که بلافاصله فرار کردن 

    سلبریتی ها و ملکه ها و رهبر های جهان برای اینکه بیشتر عمر بکنند از خون این موجود به بدن خودشون تزریق میکنند 

    این موجودات گرانترین موجودات روی زمین هستند و تلیاردی قیمت دارند 

     

    کسشر همش مردم سر کار ۳۹۹گذاشتن

    ایشالا لال بمیرید که اینقدر راحت فحاشی نکنید

    ایشالا برای گفتن یه کلمه آب میخوام هم زبونتون نچرخه که نتونید دیگه فحاشی کنید. شما از حیوون هم پست ترید

  • رامین علیدوستی
  • اینجا فحش آزاده مگه ؟

    اینجا چه خبره ،چرا همه فحش میدن😂

  • نیما تاکیان
  • سلام به خانموم ها و آقایان محترم

    لطفا هرکس در شأن خودش گفتار کند تا حقیقت این جمع مجازی آشکار باشه. 

    مطمئنا عزیزان آدم کتوله وجود داره مثل خیلی موجودات دیگه  که حیات دارند.

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم. 

    سلام. خیلی عالی بود.

    سلام این موجودات وجود دارن من د یزد دیدم

    ارسال‌شده 

    وااای پس حقیقت داره 😳😳😳😳😳

    سلام بقران به خدا وجود داره یکی از فامیل های ما۱۰سال پیش پیدا کرد بعد کوشتنش انداختنش زیر پل اطلاعات 

    چرا کشتش ،مگه مرض داره خب نگهش می داشت تا اطلاعاتی ازشون بدست می آوردن،ملت احمق هر چیزی رو که پیدا کنن می کشن

    اونی که اینها رو فحش میده کیر آدم کوتوله های دنیا توی روحت،اول وآخرت رو گاییدم کوس کش حرف دهنت رو بفهم لاشی،پلشت،اوسکول

  • ابوالفضل ساغری شاهرود
  • تویی که فکش نوشتی اگه توکیرنداشتی ننتو مردم نمیگایدن بی ناموسه مادربه خطا 

  • ابوالفضل ساغری شاهرود
  • تویی که کسشر نوشنی ننتوسگ گاید کیرادم کوتوله که سهله کیره غول تودهن خودتو خانوادت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی