روستای مزرج

مجید مسرور مزرجی

روستای مزرج

مجید مسرور مزرجی

روستای مزرج

بیاد شادروان براتعلی مسرور مزرجی و برادر گرامیشان شادروان رحمان سرور مزرجی
شادی روحشان صلوات





پنجم دی 1334، در روستای مزرج از توابع شهرستان قوچان به دنیا آمد. پدرش شاه‌محمد، کشاورز بود و مادرش گوهرشاد نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. او نیز کشاورز بود. سال 1357 ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم مهر 1361، با سمت آرپی‌جی‌زن در سومار بر اثر اصابت ترکش به سینه، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است. او را علیرضا نیز می‎نامیدند.


فرازی از وصیت نامه شهید


چند کلامى هم با همشهریان و هم کیشان خود دارم : که اى مسلمانها خدا نکند به قالبهاى مادى و دنیوى فرو روید و آنچه اسلام گفته عمل نکنید . خدا نکند امام امت و انقلاب را تنها بگذارید که وجود این رهبر در زمان ، یک نعمت بزرگ است . اگر قدرش را ندانیم غضب خدا بر ما نازل میشود و دیگر اینکه راهى که من رفتم با آگاهى خودم و شناخت خودم بود و چون وظیفه مکتبى و میهنى ام بوده است ، رفتم به جبهه نبرد حق علیه باطل و انگیزه رفتن من به جهاد در راه خدا ، فقط براى خدا و دین و اسلام و یارى امام ، ملت مظلوم و مستضعفین بوده است و امیدوارم این راه را ادامه دهید.

  • مجید مسرورمزرجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی